Borgertoget 17. mai 2018

Her finner du informasjon om borgertoget.Vi går for STIF!

2017-05-02
evykruse

Fanen er på plass fra kl 16.15. Senest oppmøte 16.35. Program fra 16.40. Avmasj kl. 17.00.

Det er viktig at alle kommer i god tid før oppmøtet, og at alle har på seg drakter/dresser som er relevant for STIF eller bunad. La oss fargelegge borgertoget rødt!

Vi stiller opp alfabetisk - dvs barneidretten, basket, friidrett, håndball etc. Vi håper de fleste stiller opp - la oss vise byen at STIF er en stor klubb med breddeidrett! Husk at det er kun STIF som bl.a har basket og volleyball - jo flere som ser at vi har disse idrettene - jo bedre markedsføring og kanskje rekruttering!

STIF avslutter borgertoget der vi starter. Der står fanen slik at det blir enkelt for foresatte å finne barna sine.

Litt mer informasjon:

Vedlagt følger disse dokumentene: Program for dagen, marsjrute borgertoget og oppstillingskart badeparken(vi har rode 5.7, og går ut rett etter Sandefjord seilforening).

Husk å ta med oppstillingsliste for deres pulje 17. mai.

ALLE GRUPPENE MÅ FØLGE DISSE REGLENE:

1.  All aktivitet må foregå i marsjfart fremover.

2.  Påse at alle følger på fortløpende, for å unngå luker.

3.  Pass på at det er nok voksne som går sammen med de minste barna.

4.  Plakater som bæres i toget skal vise hvilken organisasjon som kommer.
     Bannere eller plakater som viser meningsytringer, propaganda, reklame el.l. er ikke tillatt.

5.  Det er ikke tillatt med motorisert kjøretøy, hester eller ponnier i toget.

6.  Båndvang for hunder gjelder også i borgertoget.

Toget avsluttes tilbake i Badeparken - vi returnerer til utgangspunktet rode 2.2. Det er varslet at det antagelig blir kaos til tider, ettersom siste ikke er ute av parken når de første er tilbake. Fanen og roden er vårt samlingspunkt.

Da gjenstår det bare å ønske alle en god nasjonaldagsfeiring! Vi sees i Borgertoget!