Hva forventes av håndballforeldre?

sesongkort.png

STIF Håndball har som mål å holde treningsavgiften nede! De fleste aktive i klubben bidra uten betaling (styrelse, trenere, foreldrekontakter). Men vi har en del kostnader som må dekkes. Disse kostnader inkluderer halleie (trening og kamper) til kommunen, serieavgifter samt ulike andre avgifter i forbindelse med klubbens virksomhet (NHF, dommerkostnader, utstyr, vareinnkjøp, håndballskole m.m.). Sponsorene våre hjelper til men det trengs også en del dugnadsinnsats fra foreldrene/foresatte og spillerne.

Vår dugnad omfatter p.t.  følgende innsatser og inntektskilder:

• Kiosksalg ved kamper og turneringer: Foreldrene/spiller står for billettsalg, sekretariat og kioskvirksomhet ved lagenes hjemmekamper (1-2 turneringsdager per sesong for J/G 6-10 år, seriespill og eventuelle andre cuper/konkurranser lagene påmelder seg til for J/G eldre en 11 år).
  • Inntektene fra Fjordcup hvor STIF Håndball er medarrangør: Foreldre/foresatte/spillere står for billettsalg, sekretariat og kioskvirksomhet i Bugårdshallen under cupen som varer fra fredag kveld til søndag ettermiddag.
  • STIF Håndball sesongkort: Kortet til kr 450,- gir adgang til alle håndballkamper i STIF-regi for en hel sesong. Kortet er ikke personlig og kan kjøpes i billettluka og kiosken. Du får rabatt av våre samarbeidspartnere og vi trekker premier som annonseres på vår facebookside.
  • Eventuelle andre arrangement som STIF Håndball kan stiller dugnadsvakter (For eksempel Tivoli, konserter, etc.).

Tips om smarte dugnadsalternativ, nye sponsorer eller andre inntektsalternativ mottas med takk!

NB! Lagene kan selv velge å ha egne dugnader for lagkassene. STIF Håndball kan hjelpe til med skolevakter ved FjordCup eller andre dugnader som klubben trenger hjelp av lagene. Også Nedenfor Vaktinstruksene til kiosken i Jotunhallen (eller her; for Bugårdshallen finns ikke instruksen ennå, men den vil ligne denne).