Sandefjord Turn & Idrettsforening

Klubb- og Medlemsfordeler

STIF er medlem av Norges Idrettsforbund.

Det er felles leverandøravtaler og rabattordninger som gjelder for alle særforbund, klubber og idrettslag som er medlemmer i NIF. Les mer her:

Barneidrettsforsikring

Alle barn som er medlem av lag tilsluttet Norges idrettsforbund eller som deltar i organisert aktivitet i klubbens/lagets regi er forsikret gjennom vår avtale med If.

Flyreiser med SAS

Med SAS sportspriser får alle medlemmer tilknyttet Norges idrettsforbund (NIF) god rabatt på reiser til konkurranser, treningsleire og møter.

Hertz leiebil

NIF har Hertz Bilutleie som offisiell leverandør av leiebiltjenester. Avtalen er gjort gjeldene for alle særforbund, klubber og idrettslag i Norge. Avtalen kan også benyttes ved private leieforhold.

Hotellopphold hos Scandic

Scandic er idrettens leverandør av hotell- og konferansetjenester. Avtalen gir gunstige overnattinger.

Telefoni og Internett

Telenor og NIF har inngått en rabattavtale som gjelder for alle forbund, kretser og klubber.

Avfallshåndtering

Idrettslag får rabatter på utstyr, transport og tjenester fra Ragn-Sells for avfallshåndtering på idrettsarrangementer.

Rabattavtale Gjertsen sport

Som medlem i STIF får du rabatt ved handel i sportsbutikken. I tillegg har vi også klubbdager med ekstra gode tilbud.