Nytt medlemsregister med online betaling

Kjære alle nye og eksisterende medlemmer av STIF!

Fra april 2014 og fram til i dag er det lagt ned et betydelig arbeid med å legge inn eksisterende medlemmer i vårt nye medlemsregister. Dette arbeidet pågår fremdeles og vil fortsette framover en tid.

Vår nye løsning legger til rette for at både nye og eksisterende medlemmer selv kan oppdatere kontaktinformasjon og betale medlemskontingent og treningsavgifter online ved bruk av betalingskort.

Håndballgruppa gikk i drift med online betaling i desember 2014 og erfaringene så langt er positive. Løsningen er enkel å bruke og det er lite administrasjon (forutsatt at medlemsregisteret er oppdatert).

Medlemsregisteret oppdateres automatisk etterhvert som betalingene utføres. Og dersom hvert medlem i tillegg fyller ut korrekte personalia når de betaler, så vil idrettslaget til enhver tid har full status på alle betalinger med korrekt informasjon til alle medlemmene til bruk for cuper, arrangementer, stevner, idrettsrapporteringer, innkallinger osv.

Vi i STIF mener at denne betalingsløsningen er fremtidsrettet og godt egnet for ett idrettslag som pr. i dag ikke har noen administrasjon som kan utføre administrative oppgaver, men isteden er basert på frivillig arbeid.

Vi håper og tror at dere vil ta godt i mot den nye løsningen, og at dere viser oss forståelse for at det ikke lenger vil bli sendt ut noen fakturaer fra STIF.

Mer informasjon finner dere på STIF's Hovedside og/eller her: Hvordan bli medlem?

Med sportslig hilsen

STIF Hovedstyre